Thursday, November 12, 2009

penat nya..

hye kwn2..bila tgk tajuk die yg "penat" tu..aku rasa korang pun msti penat nak baca blog aku nie kan..?hmm tp xkisah la,klu korg nak tahu cite,kena la baca jugak kan...?!hari ni satu hari aku xdpt rest kat ofis..dr pg smpai ke ptg keje aku x stop..ade jek instruction baru masok..semua nya urgent..yg xleh aku hold2.nak atau xnak aku kena jugak buat keje2 tu semua..dah la xde org tlg.. ade akak tu pun xleh nak tlg,die biar kan aku buat keje2 semua tu sorg2..kadang2 tension jugak di buat nya..hari nie mood aku kat ofis mmg x ok..gan kwn2 aku pun aku x bebual..klu x aku la paling kecoh..tp hari nie jek la mood xok,bila jumpa dieorg esk mula la balik perangai aku yg xabis2 buat kecoh kat ofis tu..hmm klu cam tru esk kite smbg lg cite k..bye semua..

No comments:

Post a Comment