Monday, November 2, 2009

hati yg panas membara...

hmmm hari nie hari paling tension kat ofis tau..
nak tau nape?!!!
dengan xtahu ape slh aku,akak senior kat ofis tu nak bad mood gan aku.
xbertegur pun gan aku..tetiba jek nak buat perangai mcm tu..
lain la aku ade wat slh,at least aku leh acept lg..ni smpi2 jek ofis nak bermasam muka gan aku..
die ingat aku nie anak2 die yg die leh buat sesuka hati die,nak lyn bila nak..
selama nie aku sabar jek gan perangai die..aku still hormat lg die sebagai org tua..tp dengan perangai die mcm tu aku dah hilang rasa hormat kat die..
boleh di kate kan kat ofis tu semua nak kena ikot ckp die..die sorang jek yg btl n yg kite semua nie slh..Hellloo!! kite nie pun ade pendapat masing2 jugak..xsemua pendapat die kite leh terima.
n bila kite xleh terima pendapat die,die nak bermasam muka dengan kite..n mgkin jugak die pikir die senior kat situ n paling tua kat situ,kite semua kena dengar ckp die..hmmm tension tau keje dgn org yg mcm tu..kite xleh nak bersuara n bg pendapat..sekarang nie tahap kesabaran aku dah hilang..esk aku xnak dtg ofis..biar die tahu..selama nie pun aku yg tlg die buat keje2 semua nie.n klu die leh buat perangai mcm tu,aku pun bley jugak..sampi bila aku nak dengar ckp die jek?!nak tunduk kate die?!aku stil lg ade mak ayah yg kena aku hormat.. die yg ajar aku xhormat pada die..ikot kan hati yg panas mmg aku nak benti dr situ,tp di sebabkan tahun dpn die dah nak pencen so aku kena bertahan..coz department aku cuma 2 org jek..aku gan die. so klu die dah pencen aku la take over tmpat die..n aku lah yg berkuasa kat situ. hahahahaha

No comments:

Post a Comment