Thursday, October 29, 2009

rimas nya...

salam semua....
hmm dua tiga hari nie aku rsa hidup aku rimas sngat..
aku ingat bila dah single mcm nie hidup aku jd bebas..
tp rupa nya makin tension..
nak tahu nape aku ckp mcm nie??
hari tu aku kuar gan bdk2 sekolah aku dulu..
pastu aku hantar la kwn aku sorg nie kat rumah,,
mula2 juz nak hntar jek,tp disebabkan mak n ayah die ade so kiteorg pun trn la kjp jenguk mak ayah die..aku mcm biase jek bbual gan kakak kwn aku tu..dlm bp minit aku pun terus balik..
smpai jek rumah aku dpt msj dr kwn aku,,die ckp abg die nak knl gan aku..
terkejut gak aku,coz msa kat rumah die tu aku x la nampak pulak abg die..
so kwn aku pegi bg abg die no fon aku..
start mlm tu abg die asik msj aku jekk...
naik rimas jugak aku dibuat nya..
mcm x bebas,sikit2 msj tnya aku buat ape..
ade smpi sekali tu aku dah mls nak lyn aku ckp krdit xde..xsmpi bp minit die pegi share kan krdt die gan aku..dah xpasal2 aku kna lyn die msj mlm tu...
aduiii gile jugak di buat nya...
mgkin cara aku mmg x baik kan??!
tp aku malas la nak lyn lbh2 gan mana2 laki setakat nie.
aku dah tutup terus hati aku tuk laki kecuali tuk berkwn sahaja..
tp die ni pulak mula2 ckap kwn,tp makin lama makin lebih pulak..
hmmm ape la nasib badan...:(


aduiii...ape aku nak buat ea???

No comments:

Post a Comment