Saturday, October 24, 2009

sakit nya hatiiiiii...................

alooo.....
rasa mcm dah lama x update blog aku nie..
mcm2 cite rasa nya aku nak cite kan nie..
"first" - kebosanan n tension di tempat keje..
huhuhu...rasa mcm nak benti n duduk kat rumah jeek..
tp klu duit tu trn dr langit xpe jugak..dgn mslh keje,client n perangai akak senior kat situ mmg menyakit kan hati..tp dgn kesabaran yg aku ade rasa nya aku msih leh handle mslh2 aku tu..
xde keje yg x timbul kan mslh..tp tahap kesabaran aku ade had jugak..rasa mcm nak lari dr keje2 tu..tp aku xla sekejam tu nak lari dr tggungjwb,,nak xnak terpaksa jugak aku stl2 kan prob at ofis tu..
"Second" - beggang..
aku nie dlm proses nak up kan sikit kete..so aku kena la minta tlg dgn org yg pandai gan kete ni..
kwn aku knl kan aku gan kwn die n ajak jumpa gan mamat nie.aku pun on jek la..bila kiteorg dah cnfrm nak jumpa,mamat nie leh dtg lambat lak...ikot kan hati kiteorg nak tunggu mamat nie,tp di sebab kan jam hampir pukul 12 tgh mlm,,aku gan kwn aku amek keputusan balik n niat aku nak jumpa gan mamat nie musnah..hahahahah..sakit tu hati!!!!tgu bkn main lama n last x dpt jumpa..tp xpe,esk msih ade..n aku harap kali ke2 ni aku dpt jumpa die..heheheh..

1 comment:

  1. huhuhu..nak wat cmne wanie gua pn rse sme cm lu rse jgk
    minx2 kali ke2 lu dpt r jmpe die

    ReplyDelete